Összes oldalmegjelenítés

2010. november 24., szerda

VIVA DIGITALIA!

Egyre halkuló csata zajlik tulajdonképpen a digitális technológia megjelenése óta az analóg-digit fronton, és én nem is nagyon tennék hozzá, illetve vennék el belőle. Csak annyit, hogy én is berzenkedtem az átálláskor, és még sokáig ragaszkodtam a jó öreg Ricoh SuperII-höz. Az érvek, ellenérvek listája végtelen, mindenki szemezgesse magának, a lehetőségeket azonban megpróbálom két - illetve egy képemmel érzékeltetni, ugyanis bedigiztettem egy régi analóg kedvencemet (1. kép) és játszottam vele egy negyed órát (2. kép). Hát, játszani szeretek, és nekem úgy tűnik, érdemes is, ráadásul - egy komoly érv - ingyen.
A harcot nem tudom eldönteni, mert nekem mindkettő tetszik.
 Persze azért, mert enyém. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése